آخرین اخبار

کشاورز: توجهی به جدول رده‌بندی نداریم

سرمربی تیم گیتی پسند اصفهان گفت: هنوز در ابتدای لیگ هستیم و چیزی مشخص نیست، به همین دلیل توجهی به جدول نداریم.

اشتراک گذاری
01 شهریور 1402
کد مطلب : 7172

محمد کشاورز  در گفت وگو خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درمورد پیروزی ۲ بر صفر گیتی‌پسند مقابل کراپ الوند ایرانیان اظهار داشت: ضمن خسته نباشید به بازیکنان هر دو تیم، همانطور که از ابتدای هفته گذشته در صحبت‌‌هایم گفته بودم ما هیچ توجهی به جایگاه جدولی کراپ نداشتیم و از قبل پیش‌بینی یک بازی سخت مقابل این تیم را کرده بودیم. مجموعه باشگاه کراپ‌ حرفه‌ای بوده و از کادرفنی و بازیکنان خوبی بهره می‌برد. ما می‌دانیم که جایگاه واقعی کراپ‌ در جدول این نیست و با آمدن علی افضل شرایط بهتری در جدول پیدا خواهند کرد.

کشاورز افزود: از همان ابتدای بازی به دنبال یک بازی هجومی بودیم و دو تیم بازی زیبایی ارائه کردند. هر دو تیم موقعیت‌‌های خوبی داشتند، اما با احترامی که برای تیم کراپ قائل هستم باید بگویم که ما مستحق این پیروزی بودیم و خوشحالم که با تلاش بازیکنانم به نتیجه دلخواه‌مان که کسب ۳ امتیاز بازی بود رسیدیم.

سرمربی گیتی‌پسند با بیان اینکه از مجموعه باشگاه که شرایط خوبی مهیا کردند تشکر می‌کنم، گفت: ما به تلاش خود ادامه می‌دهیم و سعی می‌کنیم هفته به هفته بهتر شویم. هنوز در ابتدای لیگ قرار داریم و چیزی مشخص نیست و به همین دلیل ما توجهی به جدول نداریم. بازی به بازی پیش‌ می‌رویم‌ و به فکر افزایش کیفیت فنی تیم‌ خود هستیم.

وی درمورد داوری این مسابقه تصریح کرد: به مجموعه داوری خسته نباشید می‌گویم و در این بازی شاهد قضاوت خوبی بودیم.

پایان پیام/



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 2 =